Връщане на стока
Връщане,замяна,рекламация и гаранционно обслужване !!!
Днес пазаруването в мрежата е станало неизменна част от ежедневието, но какви права имаме в онлайн търговията като купувачи и как можем да ги защитим? Покупката, направена онлайн, не се различава от тази в магазина. Важно е, да се има предвид, че посочените по-долу правила се отнасят само за продавачите, които са професионални търговци, но не и за частни лица, продаващи лични вещи в аукционни сайтове.
-Ако по някаква причина продуктите, които сте поръчали, не Ви харесват или просто така сте решили, можете да върнете или замените закупените от нас продукти в 14 дневен срок и ние няма да Ви задаваме абсолютно никакви въпроси. Единственото условие е продуктите да са в добър търговски вид, в оригиналната опаковка, етикети и придружени с документите за продажба (фактура и/или касова бележка).
-Така че тук аз също мога да се възползвам от своето право на рекламация при евентуално възникване на проблеми.
Ние от екипа на kikiriki.bg сме си поставили една единствена цел и тя е клиентът да е винаги доволен и удовлетворен от направените покупки. Няма нищо по – мотивиращо от това да виждаш, че си доставил миг на щастие, предизвикал си една усмивка, направил си деня по – приятен.
Всички стоки предлагани в kikiriki.bg, са предоставени от официални представители и вносители.
Как мога да върна закупен от kikiriki.bg продукт ?
1. Може да се откажете и върнете закупен от kikiriki.bg продукт в срок от 14 работни дни от датата на получаването му:
– без да дължите обезщетение или неустойка и без да посочвате причина.
2. Куриерските разходи по връщането на стока закупена от kikiriki.bg, са за сметка на клиента. При връщане на стока без замяна, клиентът следва да заплати и пълната стойност на първоначалната доставката. Връщането на стоката трябва да се осъществи от лицензирана куриерска фирма до адреса на kikiriki.bg или лично Вие да я доставите до нашия офис
3. За да върнете продукт закупен от kikiriki.bg задължително условие е:
– той да бъде в изряден търговски вид
– без да е използван
– опаковката не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена.
-придружен с документите за продажба (фактура и/или касова бележка).
Продукти неотговарящи на горните изисквания няма да бъдат приети обратно от нас.
След приемане на върната стока ще се свържем с Вас, за да Ви информираме, че сме получили пратката и сумата ще бъде възстановена в срок от 7 работни дни. Връща се сумата от стойността на изпратената стока.
Сумата се връща по начина по който е извършена продажбата :
-Куриер-наложен платеж
-Лично в нашия офис в брой
-Банкова сметка
4 За да върнете продукт трябва да се свържете с нас на някой от посочените телефони в раздел : контакти за да уточним подробности по адреса за връщане и начина на възстановяване на сумата на продукта.
Как мога да заменя закупен от kikiriki.bg продукт ?
1. Може да замените закупен от kikiriki.bg продукт в срок от 14 работни дни от датата на получаването му:
-без да дължите обезщетение или неустойка и без да посочвате причина
-може да замените закупен продукт за друг/и с по-малка,равна или по-голяма стойност, като съответно Ви се приспадне или доплатите разликата, ако има такава.
2. Куриерските разходи по замяна на стока закупена от kikiriki.bg са за сметка на клиента и в двете посоки.
3. За да върнете продукт закупен от kikiriki.bg, с желание за размяна,задължително условие е:
– той да бъде в изряден търговски вид,
– без да е използван
– опаковката не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена.
-придружен с документите за продажба (фактура и/или касова бележка).
Продукти неотговарящи на горните изисквания няма да бъдат приети обратно от нас и заменени.
След приемане на върната стока ще се свържем с Вас, за да Ви информираме, че сме получили пратката и да ви потвърдим че изпращаме тази с която желаете да я замените.
4. За да замените продукт трябва да се свържете с нас на някой от посочените телефони в раздел : контакти за да уточним подробности по адреса за връщане, продукта за който желаете да размените върнатия и обратния адрес на който желаете да получите новия продукт.
Как мога да направя рекламация на закупен от kikiriki.bg продукт ?
1. Може да направите рекламация на закупен от kikiriki.bg продукт до 14 работни дни от датата на получаването при следните случаи : -Полученият продукт е различен от поръчания – размер, цвят, модел или марка на продукта. При което следва да му бъде заменена стоката с нова отговаряща на поръчката му. -Полученият продукт има фабричен дефект , или липсващи части ,или неизправност установени от вас веднага след получаването му,която не е причина от неправилна употреба или сглобяване – Всяка рекламация се преглежда от оторизиран сервиз на конкретният продукт и се преценява дали ще бъде изпратена липсваща част,отремонтирана(ако позволява и не нарушава първоначалното използване),или заманена с нова.
2. Разходите за куриерски услуги и в двете посоки по рекламацията на стока закупена от kikiriki.bg са за наша сметка.
3. За да направите рекламация на продукт закупен от kikiriki.bg задължително условие е: – той да бъде в изряден търговски вид, – без да е използван – опаковката не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена. -придружен с документите за продажба (фактура и/или касова бележка).
Продукти неотговарящи на горните изисквания няма да им бъде удовлетворена релкамацията
Всички стоки предлагани в kikiriki.bg са предоставени от официални представители и вносители.
4. За да задействаме по бързо рекламацията Ви: – към нас(в случаите на изпратен различен от поръчания продукт) – към вносителя чрез нас (при фабричен дефект или липсващи части), Вие трябва да посочите „причината за рекламацията” в формуляра за” рекламация и гаранционно обслужване” и да опишете и прикачите снимки в случай на липсващи части , фабричен дефект или друго. След което наш консултант ще се свърже с вас,за разрешаването на проблема и уточняване на подробностите и адреса на който желаете да получите липсващите части или новия продукт.
Как мога да пристъпя към гаранционно обслужване на закупен от KIKIRIKI.BG продукт ?
Всички стоки предлагани в KIKIRIKI.BG са предоставени от официални представители и вносители За всички продукти в онлайн магазина важат гаранционните условия на съответния производител.
Гаранционното обслужване трябва да се извърши в рамките на 30 дни и то е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за материали и труд, свързани с ремонта.
1. Може да пристъпя към гаранционно обслужване на закупен от kikiriki.bg продукт при следните случаи :
1.1.Гаранцията е валидна при: – Фабрични дефекти, възникнали по вина на производителя. – Предоставяне на настоящата гаранционна карта и документ за продажба (фактура и/или касова бележка).
1.2.Гаранцията не важи за: – Всички уреди, които се използват с професионална цел в търговската мрежа, обществени заведения и други подобни, различни от домакинството. – Козметични дефекти, отнасящи се само до естетичния вид на изделието и не засягащи, неговата работа. – Износване на механични компоненти в процес на неправилна употреба на изделието. – Дефекти възникнали при транспорт или при неспазване на инструкциите за експлоатация, съхранение и монтаж на уреда. Инструкциите се предоставят при закупуване на уреда.
1.3.Гаранционната отговорност се изключва в следните случаи: – При неправилно монтиране, инсталиране и въвеждане в експлоатация. – Ако е направен опит за отстраняване на дефекта от неоторизирани лица. – При повреди от външен характер, като токови удари, нестандартни захранващи напрежения, природни бедствия или други причини, извън контрола на вносителя. – При попадане на външно тяло в уреда като пирони, карфици, кламери, земя, пясък, малки, камъчета и други подобникато и инсекти (хлебарки, мравки и др.) или ако е подложен на действието на агресивна среда – удар, натиск и т.н. – При предизвикан термичен шок върху уреда – поставяне на горещи съдове върху него или изливане на вряла течност.
2. Разходите за куриерски услуги при гаранционно сервизно обслужване на стока закупена от kikiriki.bg са за наша сметка. – Транспортните разходи при изпращане към гаранционния сервиз са за сметка на потребителя – Транспортните разходи от гаранционния сервиз към клиента са за сметка на потребителя!
3. За да пристъпите към гаранционно обслужване на продукт закупен от kikiriki.bg, задължително условие е: – да се представи в писмен и снимков материал проблема.Вие трябва да посочите „причината за гаранционно обслужване” във формуляра ” рекламация и гаранционно обслужване” и да опишете и прикачите снимки в случай на повредени части , фабричен дефект или друго. – Снимайте гаранционната карта и документите за продажба (фактура и/или касова бележка).
4. След което наш консултант ще се свърже с Вас, за разрешаването на проблема и уточняване на подробностите и адреса на сервиза на който да изпратите продукта/повредената част и обратния адрес на който желаете да получите оправения продукт.